Premiera nowego wizerunku marki miała miejsce w Monachium podczas największych na świecie targów wyposażenia lotnisk.
Dimark, polska firma specjalizująca się w projektowaniu, produkcji, montażu, uruchamianiu i serwisowaniu systemów transportu bagażowego na lotniskach, działa od 25 lat kierując swoje rozwiązania na rynki międzynarodowe. Stąd potrzeba odświeżenia, zunifikowania i zaprojektowania nowej linii wizualnej dynamicznie rozwijającej się marki. Kompleksową realizacją zadania zajęła się agencja DDS Poland. W ramach współpracy powstało nowe logo oraz claim marki podkreślający innowacyjny i nowoczesny charakter firmy. Ujednolicono też wszystkie akcydensy – wizytówki, listowniki, teczki firmowe czy stopki mailowe.
Zobacz również
– O rebrandingu myślimy w szerokim znaczeniu tego słowa, dbając, by zmiany objęły wszystkie punkty kontaktu z marką – mówi Leszek Golonka, członek zarządu DDS Poland.
Agencja stworzyła również przejrzysty layout strony Dimark, zgodny z najnowszymi trendami projektowania graficznego, do którego przygotowano dodatkowe rozwiązania i funkcjonalności wpływające na poprawę użyteczności witryny. Zarówno serwis internetowy, jak i powstały w wyniku współpracy folder, zostały wzbogacone w infografiki oraz nowoczesny motyw brandingowy nawiązujący do sygnetu logo.
Dodatkowo, na potrzeby strony zrealizowano dedykowaną sesję zdjęciową oraz stworzono zaawansowane animacje 3D. We współpracy z trójmiejskim domem produkcyjnym G58 agencja DDS Poland przygotowała również film wizerunkowy. Działania zaproponowane przez agencję objęły też nowe oznakowanie siedziby głównej firmy – unowocześniono wnętrza i elementy elewacji budynków. Zaprojektowano również nawiązujące do odświeżonego brandingu marki nowe stroje dla pracowników technicznych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Premiera nowej linii wizualnej firmy oraz strony internetowej odbyła się w Niemczech, na Inter Airport Europe 2017 – międzynarodowych targach sektora lotniskowego. Na potrzeby wydarzenia agencja DDS Poland przygotowała elementy brandingowe stoiska wystawowego Dimark, przy którym odwiedzający mogli zapoznać się z folderem zawierającym informacje o rozwiązaniach firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W pracy z DDS Poland ważne było dla nas kompleksowe podejście do tematu. Agencja stworzyła dla nas wszelkie materiały brandingowe, od logo i akcydensów, przez animacje, zdjęcia, film, stronę internetową, po oznakowanie budynków i stroje pracowników. Nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, a dzięki wdrożonym zmianom udało się zmienić postrzeganie firmy na jeszcze bardziej nowoczesną i podkreślić innowacyjny charakter naszych rozwiązań – mówi Katarzyna Aftyka, Head of Contract Management Dimark.
Ze zdjęciami, filmem wizerunkowym oraz folderem w wersji elektronicznej można zapoznać się na nowej stronie internetowej firmy.