Fanex jest dobrze znaną firmą produkującą wyroby dla gastronomii, która na polskim rynku działa nieprzerwanie od blisko 35 lat. Uznaliśmy, iż dotychczasowe sposoby komunikacji i pozycjonowania marki wymagały odświeżenia i dostosowania ich do nowych trendów rynkowych, młodszych odbiorców, a także nowoczesnych kanałów informacyjnych, takich jak choćby dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych – mówi Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy w Fanex.
Nową identyfikację wizualną otrzymały sztandarowe linie produktów Fanex. Firma zmieniła etykiety ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych i słodkich, a także kilkunastu innych dodatków gastronomicznych. Numerowane etykiety są obecnie bardziej eleganckie, a poszczególne linie produktów charakteryzują się jeszcze większą spójnością wizualną.
Zobacz również
Rebranding marki Fanex to także wdrożenie zupełnie nowej strony www.fanex.pl. Obecna wersja to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim uproszczenie oraz poprawa funkcjonalności całego serwisu internetowego. Nowa witryna pozwala poruszać się Klientom po mapie strony w sposób bardzo intuicyjny, a wszelkie treści oraz struktura, zostały przygotowana pod kątem dobrych praktyk User Experience.
Zarówno na nowej stronie, jak i etykietach produktowych widnieje odświeżone logo marki, które zostało „wypłaszczone”, wpisując się tym samym w globalny trend upraszczania logotypów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Proces transformacji i sukcesywne zmiany materiałów reklamowych oraz handlowyc rozpoczęły się kilka miesięcy temu i potrwają jeszcze kilka tygodni. Za opracowanie nowych etykiet oraz odświeżonego logo odpowiada agencja StudioDN z Łomianek. Stronę internetową zaprojektowała oraz wdrożyła warszawska firma No Input Signal.
Słuchaj podcastu NowyMarketing