Rebranding Maxi Zoo i kampania „Wasze szczęście to nasza radość”

Rebranding Maxi Zoo i kampania „Wasze szczęście to nasza radość”
Sieć sklepów z produktami dla zwierząt Maxi Zoo, rozpoczyna proces rebrandingu. Grupa Fressnapf prowadzi międzynarodową kampanię 360 stopni, po raz pierwszy prezentująca klientom nowe logo. Działania komunikacyjne, a także nowoczesna odsłona wizualna marki, podkreślają kluczowe dla Maxi Zoo wartości wyrażone w haśle: „Wasze szczęście to nasza radość”.
O autorze
2 min czytania 2024-05-10

Jesteśmy przyjacielem zwierząt i ich opiekunów

Grupa Fressnapf już od 34 lat zapewnia wsparcie opiekunom zwierząt na wielu europejskich rynkach. Od
12 lat obecna jest również w Polsce, gdzie zajmuje pozycję lidera branży. W kampanii pt. „Wasze szczęście to nasza radość” sieć prezentuje strategiczne podejście do dalszego rozwoju. Koncept nawiązuje do filozofii, która towarzyszy firmie od początku istnienia: Maxi Zoo to nie tylko sklepy z produktami dla zwierząt, lecz przede wszystkim ich troskliwy opiekun i przyjaciel.

– Nasza nowa kampania ma na celu wzmocnienie postrzegania Maxi Zoo nie tylko jako sklepu, ale jako zaufanego partnera w dbaniu o dobrostan zwierząt. Chcemy, by nasi klienci czuli, że jesteśmy ich przyjacielem i mogą na nas liczyć w każdej sytuacji – mówi Anna Engel, dyrektor marketingu Maxi Zoo Polska.

Wasze szczęście to nasza radość

Idea kampanii nawiązuje także do głównej emocji towarzyszącej Maxi Zoo – szczęścia.

– Wiem, jak wiele wyzwań generuje opieka nad zwierzętami, a jednocześnie jak dużo radości wnoszą one w nasze życie, jeśli są zdrowe i szczęśliwe. Dlatego chcemy pomagać klientom na każdym etapie rozwoju ich podopiecznych, stając się częścią ich wyjątkowej relacji. Nasze działania nie ograniczają się wyłącznie do zwierząt, które mają swój dom. Współpracujemy ze schroniskami i wspieramy odpowiedzialne adopcje. Organizujemy także coroczne akcje charytatywne na rzecz psich ratowników GOPR. Chcemy podarować każdemu zwierzakowi odrobinę szczęścia. To właśnie ono jest naszą motywacją, niezależnie od tego, na jakim polu działamy. Nowa kampania świetnie to pokazuje. – mówi Anna Engel, dyrektor marketingu Maxi Zoo Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uśmiechnięte logo

Troska o zwierzęta, ich relację z opiekunami, a także udogodnienia proponowane klientom, znajdują odzwierciedlenie w rozpoczętym przez Maxi Zoo rebrandingu. „Miskę z kotem i psem” zastąpi nowe logo – uśmiechnięta twarz zwierzęcia, która podkreśla nowoczesny charakter marki, a także symbolizuje szczęśliwą relację między ludźmi a ich pupilami. Jego współczesna estetyka współgra też z dostosowaną do potrzeb dzisiejszego klienta ofertą omnichannelową firmy. Logotyp już pojawił się w wybranych sklepach Maxi Zoo w Polsce, a także w identyfikacji wizualnej. W Polsce zmiany związane z rebrandingiem w sklepach stacjonarnych sieci będą trwały do 2026 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Międzynarodowy zasięg

Kampania repozycjonująca markę oraz rebranding realizowane są w ponad 11 krajach z centralnym zarządzaniem i koordynacją przez centralę Fressnapf i EssenceMediacom w Niemczech. Za koncept odpowiedzialna jest agencja kreatywna Serviceplan. Spoty telewizyjne, wyprodukowane przez Serviceplan Make zostały wyreżyserowane przez Jana Stollberga. Głównym kierunkiem komunikacji marki w tegorocznej kampanii telewizyjnej są dynamiczne obrazy, prezentujące atrakcyjne rozwiązania od Maxi Zoo. Reklama skupia się na codziennych momentach różnych relacji między ludźmi i zwierzętami oraz ich doświadczeniach z Maxi Zoo: od indywidualnego doradztwa po duży wybór wysokiej jakości marek dostępnych tylko w Maxi Zoo czy atrakcyjne promocje rabatowe online i w sklepach stacjonarnych. Nowy spot telewizyjny można obejrzeć tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.