Niezależny dom produkcyjny Timecode wprowadził nową, uproszczoną identyfikację wizualną. Zmianie uległy: logotyp, typografia i serwis www. Rebrandingowi towarzyszy wyodrębnienie działu produkcyjnego, który specjalizować się będzie wyłącznie w realizacjach filmów branded content.
Produkujemy video branded content od kliku lat, jednak dopiero od niedawna obserwujemy wzrost zainteresowania tym formatem. Kampanie branded contentowe wykorzystujące filmy, są coraz lepsze. Ostatni rok pokazał, że realizacja ambitnych projektów, wartościowych dla twórców i widzów, a jednocześnie spełniających konkretne oczekiwania marek, jest możliwa. Dlatego postanowiliśmy stworzyć odrębny dział dedykowany branded content i rozwijać tę specjalizację w ramach naszej struktury. – mówi Tomasz Dławichowski – managing director w Timecode.
Zobacz również
Za koordynację pracy nowego zespołu odpowiadać będzie producentka Agnieszka Piłat, związana z Timecode od 2013 roku. Do działu branded content dołączyła też Agata Derwnis (2d motion designer) oraz Sebastian Hiller (kierownik produkcji).
Branded content to niełatwy format, który wymaga od twórców bardzo dużej elastyczności i dobrego zrozumienia zarówno potrzeb widza jak i oczekiwań marki. Trzeba dobrze się poruszać w dwóch odmiennych środowiskach. Dlatego planujemy rozszerzenie współpracy z wybranymi reżyseriami, posiadającymi doświadczenie zarówno w projektach reklamowych, jak i typowo contentowych, m.in. Bartoszem Konopką, z którym współpracowaliśmy w zeszłym roku. – mówi Filip Tomann, executive producer w Timecode.
Nowy logotyp Timecode oparto na zgeometryzowanej, minimalistycznej, nowoczesnej typografii. Litery „t” oraz zredukowane do kropki „i”, razem tworzą wizerunek człowieka ukrytego za kamerą filmową. Obecny w dotychczasowym brand booku kolor czerwony zastąpiono stonowaną, elegancką szarością. Za opracowanie koncepcji komunikacji wizualnej odpowiada studio projektowe Leniva. Zmianie uległ także serwis www.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing