TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reckitt wraz z marką Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantów

Firma Reckitt w najnowszej kampanii dedykowanej żelom intymnym Durex Naturals, stawia na walkę ze stygmatyzującą oceną postrzegania osób używających lubrykantów. Ideą kampanii jest zachęcenie kobiet do zadbania o własny komfort i zwiększenie przyjemności jaką czerpią z seksu.
O autorze
2 min czytania 2022-04-19

Utarte stereotypy = strach przed lubrykantami

Według stereotypowych, obiegowych opinii lubrykanty stosuje się tylko w skrajnych przypadkach takich jak ciężka choroba czy menopauza. To błędne przekonanie powstrzymuje kobiety przed sięganiem po nie, a może dotyczyć każdej kobiety, ponieważ suchość pochwy to powszechne i naturalne zjawisko.

Suchość pochwy może odczuwać każda kobieta, co wynika z ludzkiej fizjologii. Wpływ na to ma m.in. zmieniający się poziom hormonów, styl życia, lęki i stres, czy zażywane leki. Nawet przez ⅔ cyklu kobieta może nie być optymalnie nawilżona w okolicach intymnych, co bezpośrednio rzutuje na jakość życia seksualnego i odczuwaną przyjemność. Potwierdzają to badania, które mówią, że aż ¾ kobiet zetknęło się z uczuciem dyskomfortu właśnie z powodu suchości*.

Badania nie kłamią

Istnieją skuteczne rozwiązania, po których sięganie nie powinno być powodem do wstydu. Mowa o lubrykantach, czyli produktach, których główną funkcją jest nawilżanie okolic intymnych. Uławiają one zbliżenie, zmniejszają tarcie oraz nieprzyjemne doznania, zwiększając tym samym przyjemność z seksu. Potwierdzają to same kobiety – aż 9 na 10 konsumentek biorących udział w badaniu Durex przyznało, że seks z lubrykantem jest lepszy**.

W Reckitt mocno wierzymy, że marki poprzez swoje działania komunikacyjne wpływają na zmiany społeczne. Tę moc wykorzystujemy zawsze w słusznej sprawie. Wraz z Durexem przełamujemy tabu i obalamy mity dotyczące seksu, bo wysoka jakość życia seksualnego jest prawem każdego człowieka. Nie ma tu miejsca na wstyd, skrępowanie i stygmatyzację. Właśnie z tym ostatnim rozprawiamy się w najnowszej kampanii lubrykantów pod hasłem „To naturalne”. Zależy nam na tym, by kobiety nie były już ograniczane utartymi, mylnymi przekonaniami i mogły swobodnie sięgać po produkty wtedy, kiedy ich ciało daje im znak, że tego potrzebuje – podkreśla Inga Songin, marketing director Poland & EE, Reckitt.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lubrykanty? „To naturalne!”

Wiedząc już, że żele intymne mogą być stosowane przez wszystkie kobiety, w każdym wieku i o każdej porze, warto powiedzieć jeszcze o tym, jaki powinien to być produkt. A więc przede wszystkim taki, który będzie współgrał z ciałem – jego zawartością będą składniki w 100% pochodzenia naturalnego, bazą – woda. Dodatkowo można stosować je z prezerwatywami Durex, by zachować zarówno przyjemność jak i bezpieczeństwo.

Lepszy seks jest na wyciągnięcie ręki – dosłownie. Wystarczy odrzucić stereotypy i zaopatrzyć się w odpowiedni/ właściwy żel intymny, taki jak ten z linii Durex Naturals. Słuchajmy swojego ciała i odpowiadajmy na jego potrzeby. Bez niepotrzebnego wstydu i skrępowania, bo… to naturalne!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

* Freuds, Durex Naturals, Opinium Research, 2019

** Jozkowski ET AL., J SEX MED., 2013;10:484-492