Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię telewizyjną, zgodną z muzycznym formatem reklamowym przyjętym przez ten bank – wcześniej w jego reklamach wystąpili również Łukasz Mróz – Mrozu i chór Sound’N’Grace. Kampania mediowa potrwa do końca marca, będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie. Grupa Red8 odpowiadała także za przygotowanie Key Visuals na potrzeby kampanii w oddziałach (witryny, materiały POS).
W przygotowanej przez Red8 Advertising kampanii Bracia Golec śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do dwóch popularnych przebojów Golec uOrkiestra: „Kto się ceni” i „Szarpany”. Kampania ma za zadanie promować szeroką ofertę kredytową Banku Zachodniego WBK, jak również łatwość wzięcia kredytu gotówkowego. Agencja Red8 przygotowała dwa spoty reklamowe, które będą emitowane równolegle:
Zobacz również
– Spot pt. „Gotówka” opowiada o tym, jak łatwo dostępny jest kredyt gotówkowy w Banku Zachodnim WBK – można go wziąć bez żadnych zaświadczeń, wystarczy dowód osobisty.
– Spot pt. „Wachlarz” – opisuje pełną ofertę kredytową banku (od limitu kredytowego, przez kartę kredytową, kredyt gotówkowy, po kredyt hipoteczny) – nacisk położony jest na fakt, że Bank Zachodni WBK pomaga sfinansować bardzo różne potrzeby konsumentów: od tych najdrobniejszych – jak nieplanowane zakupy, do największych – jak zakup mieszkania, czy domu.
– Współpraca z Golec uOrkiestra nie tylko wpisuje się w muzyczny format, który Bank Zachodni WBK przyjął w swojej komunikacji reklamowej, ale też osobowość tych wykonawców i popularność ich utworów doskonale nadają się do realizacji celów założonych w obecnej kampanii. W kontekście kredytów gotówkowych mówimy tu bowiem o bardzo szerokiej grupie odbiorców, a wręcz o odbiorcy masowym – mówi Piotr Potorski, Dyrektor Strategiczny w Grupie Red8.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania potrwa od do końca marca i będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie, a także w oddziałach banku (materiały POS przygotowała również Grupa Red8).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reżyserią spotów zajął się Łukasz Kośmicki, za produkcję odpowiada Propeller Film, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Red8 współpracuje z BZ WBK od 2013 roku, po wygranym przetargu. Agencja przygotowywała m.in. szereg odsłon kampanii BZ WBK z Kevinem Spacey w roli głównej. W ostatnim czasie Red8 stworzyła dla banku nowatorski format dedykowany klientom banku z rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw – dziesięcioodcinkowy program „Firmowe Ewolucje”, w którym widzowie śledzili ewolucje firm na przestrzeni kilku miesięcy oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Program, którego prowadzącym był Maciej Orłoś, oglądać emitowany był przez 10 tygodni na antenie TVP 1 (w środy o godz. 22:25).