Red8 przygotowała nową kampanię dla BZ WBK, w rolach głównych po raz drugi Bracia Golcowie

Bracia Golcowie będą bohaterami najnowszej kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK, promującej szeroką ofertę kredytową tego banku.
O autorze
2 min czytania 2016-02-05

Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię telewizyjną, zgodną z muzycznym formatem reklamowym przyjętym przez ten bank – wcześniej w jego reklamach wystąpili również Łukasz Mróz – Mrozu i chór Sound’N’Grace. Kampania mediowa potrwa do końca marca, będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie. Grupa Red8 odpowiadała także za przygotowanie Key Visuals na potrzeby kampanii w oddziałach (witryny, materiały POS).

W przygotowanej przez Red8 Advertising kampanii Bracia Golec śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do dwóch popularnych przebojów Golec uOrkiestra: „Kto się ceni” i „Szarpany”. Kampania ma za zadanie promować szeroką ofertę kredytową Banku Zachodniego WBK, jak również łatwość wzięcia kredytu gotówkowego. Agencja Red8 przygotowała dwa spoty reklamowe, które będą emitowane równolegle:

– Spot pt. „Gotówka” opowiada o tym, jak łatwo dostępny jest kredyt gotówkowy w Banku Zachodnim WBK – można go wziąć bez żadnych zaświadczeń, wystarczy dowód osobisty.

– Spot pt. „Wachlarz” – opisuje pełną ofertę kredytową banku (od limitu kredytowego, przez kartę kredytową, kredyt gotówkowy, po kredyt hipoteczny) – nacisk położony jest na fakt, że Bank Zachodni WBK pomaga sfinansować bardzo różne potrzeby konsumentów: od tych najdrobniejszych – jak nieplanowane zakupy, do największych – jak zakup mieszkania, czy domu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca z Golec uOrkiestra nie tylko wpisuje się w muzyczny format, który Bank Zachodni WBK przyjął w swojej komunikacji reklamowej, ale też osobowość tych wykonawców i popularność ich utworów doskonale nadają się do realizacji celów założonych w obecnej kampanii. W kontekście kredytów gotówkowych mówimy tu bowiem o bardzo szerokiej grupie odbiorców, a wręcz o odbiorcy masowym – mówi Piotr Potorski, Dyrektor Strategiczny w Grupie Red8.

Kampania potrwa od do końca marca i będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie, a także w oddziałach banku (materiały POS przygotowała również Grupa Red8).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reżyserią spotów zajął się Łukasz Kośmicki, za produkcję odpowiada Propeller Film, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Red8 współpracuje z BZ WBK od 2013 roku, po wygranym przetargu. Agencja przygotowywała m.in. szereg odsłon kampanii BZ WBK z Kevinem Spacey w roli głównej. W ostatnim czasie Red8 stworzyła dla banku nowatorski format dedykowany klientom banku z rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw – dziesięcioodcinkowy program „Firmowe Ewolucje”, w którym widzowie śledzili ewolucje firm na przestrzeni kilku miesięcy oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Program, którego prowadzącym był Maciej Orłoś, oglądać emitowany był przez 10 tygodni na antenie TVP 1 (w środy o godz. 22:25).