Kampania promocyjna nowego wariantu Redd’sa w zabawny, typowy dla marki sposób wyraża oryginalny charakter Bianco łączącego to, co najlepsze w winie i w piwie. Spot prezentuje historię jego powstania, która swój początek ma wśród kiści winogron dojrzewających w południowym słońcu. Pochodzenie Redd’sa Bianco najlepiej opisuje krótkie hasło „Z kiści się ziścił”, które pojawia się w rymowanej opowieści stanowiącej tło dla pięknych krajobrazów winnych wzgórz widocznych w reklamie. W dalszej części spot zachęca do spędzania letnich chwil w gronie znajomych i w towarzystwie nowego Redd’sa, który wakacyjną beztroskę ma wpisaną w DNA. Dzięki niemu każdy może cieszyć się śródziemnomorskim klimatem niezależnie od aury.
– W winnicy nas jeszcze nie było! – żartuje Izabela Ciupińska, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za markę Redd’s. – Wierzymy, że przez swój lekki, śródziemnomorski charakter Redd’s Bianco podbije serca i podniebienia wszystkich miłośników mniej słodkich, lekko wytrawnych smaków. To naprawdę unikatowy produkt na rynku i atrakcyjna alternatywa dla napojów o niskiej zawartości alkoholu z przyjemnymi bąbelkami, takich jak cydr czy prosecco. To dlatego w nadchodzącym sezonie Redd’s będzie promowany pod hasłem „Inny niż inne”.
Zobacz również
W ramach szeroko zakrojonej kampanii zrealizowane zostaną m.in. spot TV, działania w Internecie, reklamy w prasie oraz degustacje. Za koncept aktywacji, ATL, key visual oraz projekty materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Nairobia. Za reżyserią spotu stoi Bartek Cierlica, produkcją zajął się Tank, postprodukcją – Platige Image. Działania digital prowadzi Lubię to, opakowania nowego wariantu zaprojektowała agencja Mango, natomiast za działania PR odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Redd’s Bianco dostępny jest w butelce bezzwrotnej 400 ml i puszce 500 ml.