Kampania jest interpretacją klasyki w wykonaniu jej ambasadorów. Do akcji została zaangażowana trójka wyjątkowych osobistości, z bardzo różnorodnych środowisk i reprezentujących rozmaite pasje. Celem kampanii jest uświadomienie, że klasyka dla każdego ma zupełnie inne znaczenie i jest bardzo indywidualną kwestią.
Jakub Józef Orliński jest uznanym śpiewakiem operowym – kontratenorem, którego pasją jest breakdance. Pozorny kontrast jest właśnie jego rozumieniem klasyki: niepowtarzalnym połączeniem pasji, umiejętności i talentów, które zapewniły mu sukces.
Zobacz również
Sylwester Wilk to sportowiec, którego dotknęła osobista tragedia, gdyż stracił nogę w wyniku wypadku komunikacyjnego. Bycie sportowcem dla niego to pasja i motywacja, która zaczyna się w głowie – dlatego nie porzucił on swoich aspiracji, a wręcz przeciwnie.
Zuza Borucka swoją karierę w sieci rozpoczęła jako jedna z pierwszych kobiet w zmasuklizowanym świecie gier. Z czasem jej działalność influencerska znacznie ewoluowała: aktualnie tworzy różnorodne treści w Internecie, wspiera kobiety w dążeniu do celu oraz zachęca do akceptacji i pokochania własnego ciała w ramach ruchu #bodypositivity.
Kampania łączy w sobie różnorodne pasje i światy, które są także bliskie marce Reebok: muzykę, taniec, gaming, inkluzywność, odwagę i sport. Każdy z bohaterów to niepowtarzalna postać i dla każdej klasyka jest zupełnie czymś innym. Kampania ma pokazywać odbiorcy, że to właśnie on definiuje swój świat i nic nie stanowi dla niego bariery poza samym sobą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing