TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reebok zaprezentował lokalną odsłonę kampanii #AlwaysClassic

Reebok zaprezentował lokalną odsłonę kampanii dedykowanej linii Reebok Classic. Wzięła w niej udział trójka bohaterów z Polski: Jakub Józef Orliński, Sylwester Wilk, Zuza Borucka.
O autorze
1 min czytania 2022-09-28

Kampania jest interpretacją klasyki w wykonaniu jej ambasadorów. Do akcji została zaangażowana trójka wyjątkowych osobistości, z bardzo różnorodnych środowisk i reprezentujących rozmaite pasje. Celem kampanii jest uświadomienie, że klasyka dla każdego ma zupełnie inne znaczenie i jest bardzo indywidualną kwestią.

Jakub Józef Orliński jest uznanym śpiewakiem operowym – kontratenorem, którego pasją jest breakdance. Pozorny kontrast jest właśnie jego rozumieniem klasyki: niepowtarzalnym połączeniem pasji, umiejętności i talentów, które zapewniły mu sukces.

Sylwester Wilk to sportowiec, którego dotknęła osobista tragedia, gdyż stracił nogę w wyniku wypadku komunikacyjnego. Bycie sportowcem dla niego to pasja i motywacja, która zaczyna się w głowie – dlatego nie porzucił on swoich aspiracji, a wręcz przeciwnie.

Zuza Borucka swoją karierę w sieci rozpoczęła jako jedna z pierwszych kobiet w zmasuklizowanym świecie gier. Z czasem jej działalność influencerska znacznie ewoluowała: aktualnie tworzy różnorodne treści w Internecie, wspiera kobiety w dążeniu do celu oraz zachęca do akceptacji i pokochania własnego ciała w ramach ruchu #bodypositivity.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania łączy w sobie różnorodne pasje i światy, które są także bliskie marce Reebok: muzykę, taniec, gaming, inkluzywność, odwagę i sport. Każdy z bohaterów to niepowtarzalna postać i dla każdej klasyka jest zupełnie czymś innym. Kampania ma pokazywać odbiorcy, że to właśnie on definiuje swój świat i nic nie stanowi dla niego bariery poza samym sobą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing