W kolekcji rodem z odległej galaktyki pojawi się w sumie 30 wzorów puszek i butelek z wizerunkami bohaterów sagi „Gwiezdnych wojen”. Designerskie opakowanie to jednak nie wszystko, bo po zeskanowaniu kodu QR kupujący zyskają dostęp do doświadczeń stworzonych przy wsparciu rozszerzonej rzeczywistości (AR).
O co dokładnie chodzi? Na przykład o to, że dzięki nowoczesnej technologii fani będą mogli nagrywać filmiki wideo z samymi sobą w stylu transmisji hologramu znanej z „Gwiezdnych wojen”, aby następnie dzielić się treściami ze społecznością.
– Kamieniem węgielnym współpracy Disneya z Coca‑Colą jest nadal tworzenie kampanii na cześć fanów. „Gwiezdne wojny” to potężna siła kulturowa na całym świecie, z milionami fanów z różnych pokoleń, którzy przenoszą te historie z ekranu do swojego życia. Ta niestandardowa kampania jest dla nich i jest przez nich inspirowana – powiedziała Mindy Hamilton, starsza wiceprezes ds. globalnych partnerstw marketingowych w The Walt Disney Company.




„Dawno, dawno temu… w odległej galaktyce…”
Ważnym elementem kampanii jest także spot kinowy, nawiązujący do „odległej galaktyki”, o której mowa we wstępie do „Gwiezdnych wojen”. W klipie wideo słyszymy m.in. charakterystyczne brzęczenie miecza świetlnego, oglądamy zapowiedź maratonów filmowych i przekonujemy się, że w kinowym fotelu warto delektować się orzeźwiającą, musującą Coca‑Colą z popcornem. Wszystko to razem sprawia, że kino staje się kwintesencją miejsca, w którym widzowie mogą w dowolnej chwili przenieść się do odległej galaktyki.
– Od pokoleń Coca‑Cola i Disney dzieliły zaangażowanie w tworzenie chwil radości i ludzkiej więzi. Ta współpraca to coś więcej niż tylko połączenie dwóch kultowych marek – to świętowanie mocy fandomu Gwiezdnych Wojen, wspólnych pasji i siły społeczności, gdy wzajemnie się wspieramy – powiedział Islam ElDessouky, globalny wiceprezes ds. strategii kreatywnej i treści w The Coca‑Cola Company.
Globalna kampania „Refresh Your Galaxy” Coca-Coli i Disneya obejmie zasięgiem obszar Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Japonii i Azji, a pierwsze napoje w kolekcjonerskich opakowaniach trafią na sklepowe półki już w lipcu 2025 roku.