Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

„Refresh Your Galaxy”: Coca-Cola i uniwersum „Gwiezdnych Wojen” jednoczą się na kolekcjonerskich puszkach

„Refresh Your Galaxy”: Coca-Cola i uniwersum „Gwiezdnych Wojen” jednoczą się na kolekcjonerskich puszkach
Luke Skywalker, Darth Vader czy uroczy Grogu to tylko niektórzy bohaterowie, których zobaczymy na kolekcjonerskich opakowaniach napojów Coca-Cola i Coca-Cola Zero w związku z kampanią „Refresh Your Galaxy”. Międzygalaktyczna współpraca ma na celu podkreślenie 70-letniej współpracy i wspólnych doświadczeń Coca-Coli i Disneya.
O autorze
1 min czytania 2025-06-27

W kolekcji rodem z odległej galaktyki pojawi się w sumie 30 wzorów puszek i butelek z wizerunkami bohaterów sagi „Gwiezdnych wojen”. Designerskie opakowanie to jednak nie wszystko, bo po zeskanowaniu kodu QR kupujący zyskają dostęp do doświadczeń stworzonych przy wsparciu rozszerzonej rzeczywistości (AR).

O co dokładnie chodzi? Na przykład o to, że dzięki nowoczesnej technologii fani będą mogli nagrywać filmiki wideo z samymi sobą w stylu transmisji hologramu znanej z „Gwiezdnych wojen”, aby następnie dzielić się treściami ze społecznością.

– Kamieniem węgielnym współpracy Disneya z Coca‑Colą jest nadal tworzenie kampanii na cześć fanów. „Gwiezdne wojny” to potężna siła kulturowa na całym świecie, z milionami fanów z różnych pokoleń, którzy przenoszą te historie z ekranu do swojego życia. Ta niestandardowa kampania jest dla nich i jest przez nich inspirowana – powiedziała Mindy Hamilton, starsza wiceprezes ds. globalnych partnerstw marketingowych w The Walt Disney Company.

„Dawno, dawno temu… w odległej galaktyce…”

Ważnym elementem kampanii jest także spot kinowy, nawiązujący do „odległej galaktyki”, o której mowa we wstępie do „Gwiezdnych wojen”. W klipie wideo słyszymy m.in. charakterystyczne brzęczenie miecza świetlnego, oglądamy zapowiedź maratonów filmowych i przekonujemy się, że w kinowym fotelu warto delektować się orzeźwiającą, musującą Coca‑Colą z popcornem. Wszystko to razem sprawia, że kino staje się kwintesencją miejsca, w którym widzowie mogą w dowolnej chwili przenieść się do odległej galaktyki.

– Od pokoleń Coca‑Cola i Disney dzieliły zaangażowanie w tworzenie chwil radości i ludzkiej więzi. Ta współpraca to coś więcej niż tylko połączenie dwóch kultowych marek – to świętowanie mocy fandomu Gwiezdnych Wojen, wspólnych pasji i siły społeczności, gdy wzajemnie się wspieramy – powiedział Islam ElDessouky, globalny wiceprezes ds. strategii kreatywnej i treści w The Coca‑Cola Company.

Globalna kampania „Refresh Your Galaxy” Coca-Coli i Disneya obejmie zasięgiem obszar Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Japonii i Azji, a pierwsze napoje w kolekcjonerskich opakowaniach trafią na sklepowe półki już w lipcu 2025 roku.

PS „Share a Coke”: kultowa kampania Coca-Cola powraca