Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Regatta nowym klientem Prêt-à-Porter PR

Wywodząca się z Wielkiej Brytanii marka Regatta powierzyła działania z zakresu obsługi komunikacyjnej agencji Pret-a-Porter PR.
O autorze
0 min czytania 2022-05-05

Agencja będzie odpowiedzialna przede wszystkim za relacje z mediami lifestyle’owymi, za prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie przy influencer marketingu. Wybrane kolekcje modowej marki będą dostępne w showroomie agencji, podczas gdy materiały prasowe zostały udostępnione na stronie pretaporte-pr.com.

Ze strony agencji za markę będą odpowiadały Kamila Belczyk-Panków, Petra Kosorić-Kiełczewska oraz Kamila Gruk. 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj