Thor postanowił ujawnić tajemnicę swojego sukcesu. Okazuje się, że stoi za nim zestaw plastikowych butelek napełnionych wodą, które nieustannie nosi ze sobą, żeby ćwiczyć mięśnie. Tutaj jednak reklama robi zaskakujący zwrot.
Zobaczcie sami:
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Spot marki SodaSteam opowiada tak naprawdę nie o karierze Thora Bjornssona, ale o zagrożeniu jakim są plastikowe butelki dla środowiska. Reklamuje przy tym produkt marki – urządzenie, które pozwala ze zwykłej wody z kranu zrobić wodę gazowaną.
Czy chodzi jedynie o troskę o środowisko – nie wiadomo 😉
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Do udziału w swojej reklamie SodaSteam namówiło również Scarlett Johansson:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
SodaSteam w zabawny sposób nawiązuje w swoich reklamach do rywalizacji między Coca-Colą i Pepsi:
PS 3
Przy okazji polecamy Waszej szczególnej uwadze także nową reklamę Volvo. Marka również postanowiła nawiązać do ochrony środowiska i zrobiła to w bardzo kreatywny sposób:
Przychodzą Wam do głowy jeszcze jakieś reklamy, które powinniśmy dołączyć? Jeżeli tak, dajcie znać w komentarzach 😉