Reklama dnia: brudne samochody w ambientowej akcji Jeepa

Reklama dnia: brudne samochody w ambientowej akcji Jeepa
Znacie tych dowcipnisiów, którzy na brudnych samochodach piszą "brudas"? Czasami potrafią być bardziej kreatywni i tworzą nieraz całkiem ciekawe obrazy (chociaż często dość wulgarne;). A gdyby tak wykorzystać ten nośnik w kampanii marketingowej?
O autorze
1 min czytania 2016-04-04

Taką ambientową akcję przygotował właśnie Jeep. Zobaczcie sami. Miejsce akcji Rosja.

W tym miejscu musimy przypomnieć akcję Greenpeace Polska, którą organizacja przygotowała wspólnie z agencją McCann Erickson jeszcze w 2009 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

(zdjęcia: www.greenpeace.org/poland/pl/) 

PS

W reklamie Jeepa malowano samochody. A gdyby… to samochód malował?

PS 2

Land Rover – jeden z największych konkurentów Jeepa niedawno również przygotował akcję, która przyciągnęła naszą uwagę – billboard, który pozwalał od razu skorzystać z jazdy próbnej.

PS 3

A tutaj inny ciekawy ambient w dorobku Jeepa.

PS 4

Rosjanie mają ostatnio rękę do ciekawych akcji prowadzonych na parkingach. Zobaczcie dwa świetne przykłady z ostatnich miesięcy.

Rewelacyjna akcja w wykorzystaniem hologramów, skierowana przeciwko zajmowaniu miejsc parkingowych osób niepełnosprawnych.

Zobaczcie również jak wykorzystać to, że parkingi podziemne są miejscami, w których nasze radia tracą zasięg.

PS 5

Masz jeszcze chwilę? Chcesz więcej? Sprawdź poprzednie odcinki Reklamy dnia!