Cień żyjący własnym życiem? Tak właśnie Danone promuje swój nowy produkt – jogurty Light & Free. Cień ma wyrażać radość i symbolizować lekkość, jaką się czuje po zjedzeniu jogurtu.
Zobacz również
Reklama jest utrzymana w pozytywnym, przyjemnym tonie.
Zobaczcie sami:
Jako kontekst nie sposób pominąć świetnej reklamy Lewisa:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Huggies również postanowił wykorzystać w swojej reklamie motyw cienia:
PS 3
Zobaczcie również przeuroczą akcję Disneya w centrum handlowym:
PS 4
Dwie wersje mega pozytywnej reklamy marki evian, wykorzystujące już co prawda nie cień a odbicie. Druga wersja z Spider-Manem w roli głównej.
PS 5
Kuszenie odbicia według Nestlé 😉
PS 6
I na koniec świetna akcja Love Has No Labels, którą musieliśmy umieścić w naszym zestawieniu choć nie ma tutaj ani cienia ani odbicia:
A więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj. Zobaczcie koniecznie!