Co zrobić, gdy Twój pracodawca nieustannie Cię dotyka? Powiedzieć mu coś? Zwolnić się? Powiadomić kogoś? Okazuje się, że rozwiązanie może być o wiele prostsze – w dodatku puchate i mruczące.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kto by pomyślał, że najlepsze pomysły przychodzą do głowy podczas zmywania naczyń 😉
Zobaczcie sami – takiej reklamy płynu do naczyń jeszcze nie widzieliście:
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nie tylko Magistral reklamuje się w nietypowy sposób. Pisaliśmy ostatnio o zamiłowaniu marki Raid do sztuki z… martwych robaków 😉 Cały artykuł na ten temat znajdziecie tutaj >>
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
To się nazywa prawdziwy dirty dancing!
PS 3
Gdy spędzasz życie na sprzątaniu…
PS 4
Zabawna historia o papierze toaletowym.
PS 4
I na koniec coś, na czym warto zawiesić oko 😉
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!