Oświadczyny to bardzo wdzięczny temat reklamowy – miłość, marzenia o wspólnej przyszłości, wiele pozytywnej energii. Z motywu postanowiła skorzystać marka Secret Deodorant. Zrobiła to jednak w dość nietypowy sposób.
Zobacz również
Utartym kulturowo zwyczajem jest, że to mężczyzna oświadcza się kobiecie. Secret Deodorant postanowiło odwrócić role – to kobieta przejmuje inicjatywę.
Zobaczcie, co z tego wyszło:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Inne damskie oświadczyny, choć może w nieco innym stylu 😉
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Choć to facet oświadcza się kobiecie, ostateczna decyzja należy do niej, to ona staje się panią sytuacji:
PS 3
Oświadczyny zdecydowanie na wesoło:
PS 4
Oświadczyny z perspektywy pierścionka:
PS 5
Dwie świetnie opowiedziane historie, jedna przez Schwarzkopf, druga przez Extra Gum.
PS 6
Reklama z serii: nie próbujcie tego w domu 😉
PS 7
„Oświadczyny” według Durexa 😉
PS 8
Reklama Secret Deodorant, która przywołaliśmy na samym początku odnosi się nie tylko do oświadczyn, ale również pocenia pod wpływem stresu. Wyszukaliśmy dla Was kilka innych reklam o podobnej tematyce:
A więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj. Zobaczcie koniecznie!