Reklama dnia: Damskie oświadczyny, czyli zamiana ról w reklamie Secret Deodorant

Reklama dnia: Damskie oświadczyny, czyli zamiana ról w reklamie Secret Deodorant
Secret Deodorant propaguje przejmowanie inicjatywy przez kobiety.
O autorze
1 min czytania 2016-05-30

Oświadczyny to bardzo wdzięczny temat reklamowy – miłość, marzenia o wspólnej przyszłości, wiele pozytywnej energii. Z motywu postanowiła skorzystać marka Secret Deodorant. Zrobiła to jednak w dość nietypowy sposób. 

Utartym kulturowo zwyczajem jest, że to mężczyzna oświadcza się kobiecie. Secret Deodorant postanowiło odwrócić role – to kobieta przejmuje inicjatywę. 

Zobaczcie, co z tego wyszło:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Inne damskie oświadczyny, choć może w nieco innym stylu 😉

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Choć to facet oświadcza się kobiecie, ostateczna decyzja należy do niej, to ona staje się panią sytuacji:

PS 3 

Oświadczyny zdecydowanie na wesoło:






PS 4 

Oświadczyny z perspektywy pierścionka:

PS 5  

Dwie świetnie opowiedziane historie, jedna przez  Schwarzkopf, druga przez Extra Gum.


PS 6

Reklama z serii: nie próbujcie tego w domu 😉 

PS 7

„Oświadczyny” według Durexa 😉

PS 8

Reklama Secret Deodorant, która przywołaliśmy na samym początku odnosi się nie tylko do oświadczyn, ale również pocenia pod wpływem stresu. Wyszukaliśmy dla Was kilka innych reklam o podobnej tematyce:



 A więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj. Zobaczcie koniecznie!