Reklama dnia: Dollar Shave Club w przezabawnych parodiach Old Spice i Axe

Reklama dnia: Dollar Shave Club w przezabawnych parodiach Old Spice i Axe
Dollar Shave Club to marka, która jeszcze nie dawno zaczynała jako startup, ale dzięki swojemu innowacyjnemu podejściu do modelu biznesowego (zakupy subskrypcyjne) i niebanalnemu marketingowi podbiła rynek. Na początku 2016 DSC zostało przejęte przez koncern Unilever za 1 mld $.
O autorze
0 min czytania 2016-10-06

Wejście w struktury wielkiej korporacji na szczęście nie sprawiło, że marka utraciła swój unikalny, wyrazisty charakter. Przedstawiając nową kategorię produktów, żeli pod prysznic dla mężczyzn, Dollar Shave Club przygotował jak zwykle świetną kampanię.

Tym razem marketerzy DSC postanowili podszczypać trochę swoich wielkich konkurentów, czyli marki Old Spice i Axe. Musimy przyznać, że wyszło to bardzo fajnie 🙂 Zobaczcie sami!



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Więcej na temat Dollar Shave Club możecie przeczytać na MamStartup.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

A tutaj kilka wcześniejszych reklam tej bardzo ciekawej marki.





PS 3

A tutaj dla przypomnienia reklamy Old Spice i Axe, do których nawiązuje Dollar Shave Club.



PS 4

Poprzednie Reklamy dnia znajdziecie tutaj.