Wejście w struktury wielkiej korporacji na szczęście nie sprawiło, że marka utraciła swój unikalny, wyrazisty charakter. Przedstawiając nową kategorię produktów, żeli pod prysznic dla mężczyzn, Dollar Shave Club przygotował jak zwykle świetną kampanię.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Tym razem marketerzy DSC postanowili podszczypać trochę swoich wielkich konkurentów, czyli marki Old Spice i Axe. Musimy przyznać, że wyszło to bardzo fajnie 🙂 Zobaczcie sami!
Więcej na temat Dollar Shave Club możecie przeczytać na MamStartup.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
A tutaj kilka wcześniejszych reklam tej bardzo ciekawej marki.
PS 3
A tutaj dla przypomnienia reklamy Old Spice i Axe, do których nawiązuje Dollar Shave Club.
PS 4
Poprzednie Reklamy dnia znajdziecie tutaj.