Reklama dnia: #DontFuckMyFuture – jak gwiazdy zachęcały Brytyjczyków do oddania głosu w referendum

Reklama dnia: #DontFuckMyFuture – jak gwiazdy zachęcały Brytyjczyków do oddania głosu w referendum
Mamy dziś dla Was coś na czasie.
O autorze
0 min czytania 2016-06-24

adam&eveDDB zrealizowało bardzo ciekawe spoty zachęcające Brytyjczyków do głosowania we wczorajszym referendum w sprawie zostania Wielkiej Brytanii w Unii Europejskiej. W końcu oddanie głosu zajmuje tylko 5 sekund.  

W akcji wzięli udział celebryci: Keira Knightley, Lily Cole oraz Big Narstie. Hasło kampanii nie pozostawia wątpliwości i brzmi: #DontFuckMyFuture.

Zobaczcie, jak to wyglądało – naprawdę warto!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To nie pierwszy raz, gdy gwiazdy zachęcają do głosowania. Tutaj przykłady, które stanowczo powinniście obejrzeć:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się




PS 2 

Kilka przykładów konkretnych kampanii wyborczych:



PS 3

Okazuje się, że Apple inspiruje nawet polityków:


PS 4

Do głosowania, kusząc darmową kawą, namawiał nawet Starbucks:

PS 5

I na koniec coś, czego nie potrafiliśmy sobie odmówić 😉

Zachęcamy również do przeczytania poprzednich odcinków Reklamy dnia!