Reklama dnia: Dumb Ways to Die w odniesieniu do Volvo – pełna czarnego humoru reklama, którą powinieneś zobaczyć

Reklama dnia: Dumb Ways to Die w odniesieniu do Volvo – pełna czarnego humoru reklama, którą powinieneś zobaczyć
Dwaj filmowcy Daniel Titz i Dorian Lebherz stworzyli niezwykłą reklamę o niezawodności autonomicznego systemu jazdy Volvo (przy błogosławieństwie ze strony tego ostatniego). Czemu ta reklama jest taka niesamowita?
O autorze
0 min czytania 2016-10-28

Przede wszystkim pełno w niej czarnego humoru – cała tematyka kręci się wokół motywu śmierci. Po drugie reklama zachwyca wizualnie, jest wręcz poetycka (jeżeli można to tak ując). Stanowi przedziwne połączenie lekkiego tonu z bardzo ponurą treścią. 

Jedno jest pewne – powinniście ją zobaczyć:

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Studenci już wcześniej wsławili się spotem, który z pewnością kojarzycie:

PS 2 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oglądając omawianą dziś reklamę, nie sposób nie mieć skojarzeń ze świetną kampanią Dumb Ways to Die: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3

I może jeszcze na koniec trochę o precyzji podkreślanej również przez inne marki motoryzacyjne. Przede wszystkim kultowa reklama Volvo, w której występuje Van Damme:

I również niezwykle popularna reklama Hondy:

A tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Polecamy!