Krew to także główny motyw w nowej reklamie Bodyform. Widzimy bardzo intensywnie trenujące kobiety i krew z różnych ran nabytych w trakcie ćwiczeń. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie końcowe i genialne w swojej prostocie nawiązanie do… krwi menstruacyjnej.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Zobaczcie sami:
PS
To oczywiście nie pierwsza świetna kampania w wykonaniu Bodyform. Z pewnością pamiętacie tę akcję:
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Mamy nadzieję, że Wasi rodzice tego nie robią…
PS 3
Jak zostać bohaterką kolonii?
PS 4
Always doradza:
PS 5
Ty też możesz zostać swoją okresową wróżką 😉
PS 6
Szczęki w odrobinę innym wydaniu…
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!