Reklama dnia: dzieci spędzają na świeżym powietrzu mniej czasu niż… więźniowie

Reklama dnia: dzieci spędzają na świeżym powietrzu mniej czasu niż… więźniowie
Persil przedstawił kolejną odsłonę kampanii "Dirt is good", czyli, dosłownie, "brud jest dobry" lub pozwalając sobie na nieco więcej swobody: "brudne dzieci to szczęśliwe dzieci". Tym razem w reklamie zobaczymy jednak nie roześmiane umorusane dzieciaki, ale... więźniów osadzonych w zakładzie karnym.
O autorze
1 min czytania 2016-03-24

Co mają wspólnego dzieci i więźniowie? Zobaczcie sami.

Tak jak wspomnieliśmy na początku, Persil od dłuższego czasu korzysta z hasła Dirt is good. Poniżej możecie zobaczyć kilka starszych reklam.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Producent zabawek Fisher-Price przedstawił kilka dni temu nową reklamę, w której prezentuje swoje pomysły na to, jak nowe technologie mogą wpłynąć na rodzicielstwo. Czy to nie sprawi, że jeszcze mniej czasu będziemy spędzali na dworze?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niestety nie wszystkie dzieci mogą spędzać czas, biegając po świeżym powietrzu. Właśnie im z pomocą mogą przyjść nowego technologie. Zobaczcie, jak biuro turystyczne Expedia postanowiło zrobić coś dobrego dla dzieci przebywających w szpitalach, korzystając z technologii VR i kamer 360.

PS 3

Wracając jeszcze na chwilę do dorosłych bohaterów nowej reklamy Persila. W Polsce ciekawą akcję skierowaną do byłych więźniów przygotowała WSNS Pedagogium wraz z agencją Isobar Polska. 

„Tatuaże wolności” to projekt skierowany do osób, które po pobycie w zakładach karnych chcą powrócić do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie. Wiele z tych osób ma więzienne tatuaże, które są negatywnie postrzegane w społeczeństwie.

PS 4

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!