Co mają wspólnego dzieci i więźniowie? Zobaczcie sami.
Zobacz również
Tak jak wspomnieliśmy na początku, Persil od dłuższego czasu korzysta z hasła Dirt is good. Poniżej możecie zobaczyć kilka starszych reklam.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Producent zabawek Fisher-Price przedstawił kilka dni temu nową reklamę, w której prezentuje swoje pomysły na to, jak nowe technologie mogą wpłynąć na rodzicielstwo. Czy to nie sprawi, że jeszcze mniej czasu będziemy spędzali na dworze?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Niestety nie wszystkie dzieci mogą spędzać czas, biegając po świeżym powietrzu. Właśnie im z pomocą mogą przyjść nowego technologie. Zobaczcie, jak biuro turystyczne Expedia postanowiło zrobić coś dobrego dla dzieci przebywających w szpitalach, korzystając z technologii VR i kamer 360.
PS 3
Wracając jeszcze na chwilę do dorosłych bohaterów nowej reklamy Persila. W Polsce ciekawą akcję skierowaną do byłych więźniów przygotowała WSNS Pedagogium wraz z agencją Isobar Polska.
„Tatuaże wolności” to projekt skierowany do osób, które po pobycie w zakładach karnych chcą powrócić do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie. Wiele z tych osób ma więzienne tatuaże, które są negatywnie postrzegane w społeczeństwie.
PS 4
Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!