W reklamie widzimy wesołą scenkę – kolorowe otoczenie i cały tłum przesłodkich dzieci, które bawią się w nagrywanie filmiku. Na krzesełku siedzi mała dziewczynka i zaczyna mówić: „Dzień dobry, mam na imię Ania. Szukamy mamy. Podaję rysopis…”
Zobacz również
Pomimo sielskiej atmosfery widzowi robi się smutno, bo okazuje się, że to nie jest wesoła zabawa, ale dziecięcy apel o miłość – o mamę, która nie musi być idealna, ważne żeby po prostu była.
Zobaczcie sami:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kolejna, zrobiona w zupełnie innym tonie i jeszcze bardziej przygnębiająca reklama Sos Wioski Dziecięce:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Dająca do myślenia realizacji Fundacji Rodzin Adopcyjnych:
PS 3
Świetny storytelling oparty na motywie adopcji marki Cheerios oraz KFC
PS 4
W przypadku wielu produktów nie należy sprzedawać usługi, ale emocje, które za nią stoją. Wiedzą o tym Zillow oraz Wells Fargo:
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!