Reklama dnia: Gdy świat serialu przenika do rzeczywistości, czyli jak wyglądała premiera Stranger Things

Reklama dnia: Gdy świat serialu przenika do rzeczywistości, czyli jak wyglądała premiera Stranger Things
Jeżeli nie oglądaliście jeszcze Stranger Things, nowego serialu Netflixa, powinniście to jak najszybciej nadrobić.
O autorze
1 min czytania 2016-08-03

Nie będziemy się jednak skupiać tutaj na wychwalaniu serialu (a zasługuje na pochwały!). Chcieliśmy pokazać Wam, jak wyglądała jego kinowa premiera 11 lipca.  

Okazało się, że najdziwniejsze rzeczy działy się… przed kinem. Zobaczcie, co takiego specjalnego przygotowano dla widzów:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Kino to bardzo wdzięczne miejsce do przeprowadzania równych kampanii. Wybraliśmy dla Was przykłady kilku z nich. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po pierwsze, pamiętajcie, że ludzi nigdy nie należy oceniać po pozorach 😉

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Po drugie, nie przeszkadzajcie innym w kinie:

I po trzecie, nie rozmawiajcie przez telefon: 

PS 2

Przestrzeń kinowa to również doskonałe miejsce na akcje społeczne.  

Tutaj zobaczycie kampanię, dzięki której widzowie wczuli się w rolę osób bezdomnych:

Dzięki innej akcji osoby oglądające film wróciły uwagę na los porzuconych lub źle traktowanych zwierząt:

Kolejna kampania zaserwowała widzom bardzo realistyczne złudzenie wypadku samochodowego: 

PS 3

Na koniec coś dla rozrywki. Czy jest na sali tajny agent? 😉 

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!