Nie będziemy się jednak skupiać tutaj na wychwalaniu serialu (a zasługuje na pochwały!). Chcieliśmy pokazać Wam, jak wyglądała jego kinowa premiera 11 lipca.
Zobacz również
Okazało się, że najdziwniejsze rzeczy działy się… przed kinem. Zobaczcie, co takiego specjalnego przygotowano dla widzów:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kino to bardzo wdzięczne miejsce do przeprowadzania równych kampanii. Wybraliśmy dla Was przykłady kilku z nich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po pierwsze, pamiętajcie, że ludzi nigdy nie należy oceniać po pozorach 😉
Po drugie, nie przeszkadzajcie innym w kinie:
I po trzecie, nie rozmawiajcie przez telefon:
PS 2
Przestrzeń kinowa to również doskonałe miejsce na akcje społeczne.
Tutaj zobaczycie kampanię, dzięki której widzowie wczuli się w rolę osób bezdomnych:
Dzięki innej akcji osoby oglądające film wróciły uwagę na los porzuconych lub źle traktowanych zwierząt:
Kolejna kampania zaserwowała widzom bardzo realistyczne złudzenie wypadku samochodowego:
PS 3
Na koniec coś dla rozrywki. Czy jest na sali tajny agent? 😉
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!