W tym celu przebrali znanego sportowca Kennetha Levericha za staruszka, który następnie wyruszył na znaną na całym świecie Muscle Beach. Tam ku zaskoczeniu zebranych pokazał „młodzieży”, kto naprawdę tutaj rządzi.
Zobacz również
Gdy odchodził nierozpoznany, zadano mu pytanie: „What advice you got for a young whippersnapper?”. Jego odpowiedź brzmiała: „Just keep doing it. Get strong everyday”.
Co to ma wspólnego z cydrem? Ten obrazek powinien sprawić, że wszystko stanie się jasne:
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zobaczcie koniecznie reklamę:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Na podobny pomysł wpadła wcześniej Pepsi. W ten sposób powstał Uncle Drew:
PS 2
To nie jedyny pomysł Pepsi w tym stylu. Tutaj ekstremalna i niezapowiedziana jazda z Jeffem Gordonem – amerykańskim kierowcą NASCAR:
PS 3
Zobaczcie również świetną reklamę z najsilniejszym człowiekiem świata – Górą z Gry o tron:
PS 4
I na koniec popularny prank z Ronaldo przebranym za bezdomnego – pozory mogą bardzo mylić 😉
Ominęliśmy coś? Dajcie znać w komentarzach 😉
Zobaczcie również poprzednie odcinki Reklamy dnia!