Reklama dnia: Gwiazda CrossFitu przebrana za staruszka pokazuje młodym pakerom, gdzie ich miejsce

Reklama dnia: Gwiazda CrossFitu przebrana za staruszka pokazuje młodym pakerom, gdzie ich miejsce
Dzisiaj mamy dla Was coś naprawdę zabawnego. Magazyn Thrillist oraz marka cydru Smith & Forge Hard Cider postanowili pokazać młodym atletom, co znaczy prawdziwa siła.
O autorze
1 min czytania 2016-07-07

W tym celu przebrali znanego sportowca Kennetha Levericha za staruszka, który następnie wyruszył na znaną na całym świecie Muscle Beach.  Tam ku zaskoczeniu zebranych pokazał „młodzieży”, kto naprawdę tutaj rządzi.  

Gdy odchodził nierozpoznany, zadano mu pytanie: „What advice you got for a young whippersnapper?”. Jego odpowiedź brzmiała: „Just keep doing it. Get strong everyday”.

Co to ma wspólnego z cydrem? Ten obrazek powinien sprawić, że wszystko stanie się jasne:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobaczcie koniecznie reklamę: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na podobny pomysł wpadła wcześniej Pepsi. W ten sposób powstał Uncle Drew:




PS 2

To nie jedyny pomysł Pepsi w tym stylu. Tutaj ekstremalna i niezapowiedziana jazda z Jeffem Gordonem – amerykańskim kierowcą NASCAR:


PS 3

Zobaczcie również świetną reklamę z najsilniejszym człowiekiem świata – Górą z Gry o tron:

PS 4

I na koniec popularny prank z Ronaldo przebranym za bezdomnego – pozory mogą bardzo mylić 😉 

Ominęliśmy coś? Dajcie znać w komentarzach 😉

Zobaczcie również poprzednie odcinki Reklamy dnia!