Reklama dnia: Jak wygląda poranek przeciętnej kobiety? Organic Valley ujawnia przemilczany dotąd sekret

Reklama dnia: Jak wygląda poranek przeciętnej kobiety? Organic Valley ujawnia przemilczany dotąd sekret
Jak wygląda poranek przeciętnej kobiety? W reklamach widzimy, jak panie ćwiczą jogę, piszą dziennik lub wspólnie z całą rodziną jedzą pełnowartościowe i pięknie podane śniadanie. Ile w tym prawdy? Niestety niewiele. Rankiem kobiety są niedospane, zabiegane i często nie mają nawet czasu na jedzenie.
O autorze
1 min czytania 2016-04-19

Poprzez modne obecnie odwołanie do łamania stereotypowego postrzegania kobiet jako perfekcyjnych pań domu, matek, żon i kochanek Organic Valley postanowiło zareklamować własny produkt – pełnowartościowy mleczny napój, który można łatwo schować do torby i wypić w ramach szybkiego śniadania. 

Siłą reklamy jest przede wszystkim lekki, humorystyczny ton. Zobaczcie sami:

PS 

Marki w ostatnich latach wręcz prześcigają się w podobnych reklamach. Na problem stereotypowego postrzegania kobiet zwracało już uwagę Pantene:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

Niezaprzeczalnym mistrzem komunikacji do kobiet jest Dove. Marka zwraca uwagę przede wszystkim na niskie poczucie własnej wartości płci żeńskiej. Przekonuje kobiety do akceptacji własnego ciała. Mówi im, że są piękne. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3 

Podobną komunikację do Dave prowadzi Always. Ostatnio było bardzo głośno zwłaszcza na temat świetnej kampanii #LikeAGirl: 


PS 4

I na deser małe pocieszenie dla pań – nieudane poranki mężczyzn, czyli niezapomniane reklamy Ikea, Statoil oraz Lynx 😉



Znacie jeszcze jakieś reklamy, które powinniśmy uwzględnić? Dajcie znać w komentarzach 😉