Poprzez modne obecnie odwołanie do łamania stereotypowego postrzegania kobiet jako perfekcyjnych pań domu, matek, żon i kochanek Organic Valley postanowiło zareklamować własny produkt – pełnowartościowy mleczny napój, który można łatwo schować do torby i wypić w ramach szybkiego śniadania.
Siłą reklamy jest przede wszystkim lekki, humorystyczny ton. Zobaczcie sami:
Zobacz również
PS
Marki w ostatnich latach wręcz prześcigają się w podobnych reklamach. Na problem stereotypowego postrzegania kobiet zwracało już uwagę Pantene:
Niezaprzeczalnym mistrzem komunikacji do kobiet jest Dove. Marka zwraca uwagę przede wszystkim na niskie poczucie własnej wartości płci żeńskiej. Przekonuje kobiety do akceptacji własnego ciała. Mówi im, że są piękne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 3
Podobną komunikację do Dave prowadzi Always. Ostatnio było bardzo głośno zwłaszcza na temat świetnej kampanii #LikeAGirl:
PS 4
I na deser małe pocieszenie dla pań – nieudane poranki mężczyzn, czyli niezapomniane reklamy Ikea, Statoil oraz Lynx 😉
Znacie jeszcze jakieś reklamy, które powinniśmy uwzględnić? Dajcie znać w komentarzach 😉