Japońska firma zajmująca się nieruchomościami znalazła bardzo nietypowych ambasadorów swojej marki. Zostały nimi… kraby.
Zobacz również
W związku z dużym zanieczyszczeniem wód i terenów przybrzeżnych, na których mieszkają te zwierzęta, bardzo często okazywało się, że kraby wybierały na swoje domy (które kilkukrotnie zmieniają w ciągu życia) porzucone nakrętki, butelki oraz inne odpadki.
Suumo postanowiło zaprojektować dla nich nowe, wygodne i przede wszystkim ekologiczne domki. Każda taka muszla została oznaczono logo firmy. Efekt jest niesamowity.
Zobaczcie sami – nie będziecie żałować:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Co zrobić, żeby świat był trochę lepszy? Czasami wystarczy mała metalowa rybka:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
A może tak zaadoptować pszczołę? 😉
PS 3
Kolejny, bardzo przydatny projekt – tym razem boja, która ostrzega o obecności rekina w pobliżu:
PS 4
I na koniec smutna, ale dająca nadzieję historyjka:
Zachęcamy również do przeczytania poprzednich odcinków Reklamy dnia!