Reklama dnia: kundelki w rasowych kostiumach, czyli jak zachęcić do adopcji

Reklama dnia: kundelki w rasowych kostiumach, czyli jak zachęcić do adopcji
Twórcy tej kampanii wyszli od ciekawego spostrzeżenia - wiele osób woli kupować rasowe psy, niż adoptować zwierzę ze schroniska. W pewnym sensie jest to dyskryminacja, bo przecież wszystkie psy, czy to mieszańce czy rasowe, są równe.
O autorze
1 min czytania 2016-03-22

Pomysł na akcję zrodził się w Peru, w którym, jak się okazuje, bardzo popularne jest święto Halloween. Wzorem Amerykanów Peruwiańczycy również zaczęli przebierać przy okazji tego wydarzenia nie tylko siebie, ale również swoje psy. Przedstawiciele fundacji Grupo Caridad dzięki temu wpadli na pewien świetny pomysł…

PS

W Polsce również prowadzone są kampanię pomagające zwierzętom przebywającym w schroniskach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pedigree rozpoczęło właśnie drugą edycję programu „Przygarnij mnie”

Niedawno prezentowaliśmy również case study akcji Adopciaki.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

A niedawno nasze serca poruszyła kampania „Po Psu ta moda”, w której bezdomne zwierzaki nie pozują zabiedzone w klatkach, ale jak prawdziwe gwiazdy odtwarzają okładki popularnych magazynów modowych tj. Vogue czy Elle w profesjonalnym studiu zdjęciowym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Polecamy fanpage akcji!

PS

Przy okazji przypominamy belgijską akcję Catroulette, która wykorzystując ideę serwisu Chatroulette, w którym spotykamy się na chatach z losowo wybranymi osobami z całego świata, łączy osoby zainteresowane adopcją bezdomnych kotów ze zwierzakami z belgijskiego schroniska.

PS 2

Wolicie koty czy psy? 🙂 


PS 3

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!