Pomysł na akcję zrodził się w Peru, w którym, jak się okazuje, bardzo popularne jest święto Halloween. Wzorem Amerykanów Peruwiańczycy również zaczęli przebierać przy okazji tego wydarzenia nie tylko siebie, ale również swoje psy. Przedstawiciele fundacji Grupo Caridad dzięki temu wpadli na pewien świetny pomysł…
Zobacz również
PS
W Polsce również prowadzone są kampanię pomagające zwierzętom przebywającym w schroniskach.
Pedigree rozpoczęło właśnie drugą edycję programu „Przygarnij mnie”
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Niedawno prezentowaliśmy również case study akcji Adopciaki.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
A niedawno nasze serca poruszyła kampania „Po Psu ta moda”, w której bezdomne zwierzaki nie pozują zabiedzone w klatkach, ale jak prawdziwe gwiazdy odtwarzają okładki popularnych magazynów modowych tj. Vogue czy Elle w profesjonalnym studiu zdjęciowym.
Polecamy fanpage akcji!
PS
Przy okazji przypominamy belgijską akcję Catroulette, która wykorzystując ideę serwisu Chatroulette, w którym spotykamy się na chatach z losowo wybranymi osobami z całego świata, łączy osoby zainteresowane adopcją bezdomnych kotów ze zwierzakami z belgijskiego schroniska.
PS 2
Wolicie koty czy psy? 🙂
PS 3
Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!