Reakcje pasażerów zostały nagrane i wykorzystane w spocie TV i digitalowej wersji video, którą możecie zobaczyć poniżej.
Zobacz również
Kreację kampanii przygotowała agencja Washing Machine oraz zespół Burger King.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To się nazywa niezła jazda. Zamiast zwykłej taksówki podjeżdża takie cudo, a płacisz tylko… Sami zobaczcie ile. #KingDealsTaxi #KingDeals
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Posted by Burger King Polska on Friday, March 4, 2016
Jak zwykle ciekawi jesteśmy Waszych opinii!
PS
W tym miejscu oczywiście nie mogliśmy zapomnieć o zeszłorocznej akcji #UberDRIVEPL.
Case study kampanii znajdziecie tutaj. Polecamy!
PS 2
A tutaj prawdziwe perełki. Najlepsza akcja, jaką widzieliśmy kiedykolwiek w taksówce ;). Zobaczcie koniecznie!
PS 3
A tutaj znajdziesz reklamy dnia z poprzednich dni. Warto kliknąć! 🙂