TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Mecz z przyjaciółmi czy bilet na UEFA Champions League? – dylematy prawdziwego kibica

Reklama dnia: Mecz z przyjaciółmi czy bilet na UEFA Champions League? – dylematy prawdziwego kibica
Obejrzeć mecz z przyjaciółmi czy przyjąć pojedynczy bilet na UEFA Champions League? Poznajcie dylematy prawdziwego kibica według Heineken.
O autorze
0 min czytania 2016-03-15

Mecz ulubionej drużyny to dla każdego kibica duże przeżycie, tym bardziej jeżeli może je dzielić z przyjaciółmi.  

Heineken w swojej nowej reklamie pokazuje prawdziwy dylemat Simone’a. Mężczyzna do tej pory zawsze oglądał UEFA Champions League z przyjaciółmi. To była ich tradycja.

Simone niespodziewanie otrzymuje jednak pojedynczy bilet na mecz A.S. Roma-Real Madrid. Jak się zachowa w tej sytuacji? Co powie kolegom? To prawdziwy dylemat kibica!

Zobaczcie sami: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ps.

To nie pierwsza reklama marki, która w zabawny sposób porusza kwestię dylematów fanów piłki nożnej. Zobaczcie koniecznie: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ps. 2

O sile prawdziwej przyjaźni opowiadał też Carlsberg: 

A także Budweiser USA- Global, choć nieco inaczej 😉 

Ps. 3

O przełamywaniu barier i przyjaznych gestach wśród kibiców przeciwnych drużyn miała coś do powiedzenia również Coca-Cola:

Ps. 4

Z pewnością pamiętacie również viral Emirates: