MACMA w swojej nowej reklamie „Man boobs for boobs” postanowiła podejść żartobliwie do tematu. Przebieg badania jest prezentowany na… męskich piersiach, ponieważ kobiece piersi są cenzurowane w social mediach. A bez social media nie ma virala 😉
Zobacz również
To trzeba zobaczyć:
PS
Na problem zwraca uwagę coraz więcej marek. Zobaczcie akcję H&M, która zachęcała kobiety do regularnego robienia mammografii.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na NowymMarketingu pisaliśmy także o nietypowej akcji edukacyjnej współorganizowanej przez ING Życie z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust. Jednym z założeń akcji była promocja aplikacji PiersiBadacze, w której samobadania uczą Przemysław Saleta, Maciej Jachowski, Radosław Majdan, Tomasz Puzon i Jacek Stachurski.
Więcej informacji na temat akcji tutaj>>
PS 3
PiersiBadacze to nie pierwsza aplikacja, dzięki której kobiety sprawdzą, jak powinny się badać i jednocześnie nacieszą oczy widokiem przystojnych panów. Na takich samych zasadach działa Your Men Reminder stworzony przez Rethink Breast Cancer. Warto zerknąć 😉
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!