Reklama dnia: Nawet skończony dupek może stać się bohaterem – nietypowa reklama na temat dawstwa narządów

Reklama dnia: Nawet skończony dupek może stać się bohaterem – nietypowa reklama na temat dawstwa narządów
To historia Colemana, który, jakby to delikatnie ująć, był dupkiem. Przez całe życie nie liczył się z otoczeniem, działał wszystkim na nerwy, był złośliwy i arogancki.
O autorze
0 min czytania 2016-08-05

W pewnym momencie jednak przestał być dupkiem. Kiedy to się stało? Dokładnie wtedy, gdy został dawcą organów. Dzięki jego decyzji kilka osób mogło znowu wieść normalne życie. Dla nich Colman F. Sweeney nie był już dupkiem, stał się bohaterem. Bo nawet skończony dupek może uratować komuś życie. 

Zobaczcie sami:

PS 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najbardziej wzruszająca reklama na temat dawstwa organów ever – przygotujcie chusteczki:

PS 2 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdecydowałem! #NieZabieram – o tej akcji było bardzo głośno w swoim czasie:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3

Ekscentryczny brazylijski bilioner postanowił urządzić pogrzeb swojemu Bentley’owi, żeby wzorem egipskich władców, mógł się nim cieszyć w zaświatach.

Okazało się, że cała akcja była z góry zaplanowana i miała zwrócić uwagę na problem małej liczby dawców organów. 

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!