Według przytoczonych badań 94% dzisiejszych nastolatków szuka porad najpierw w Internecie, nie pyta o radę swojego ojca. Gillette postanowiło pokazać kilku chłopcom, że rady rodzica, który kocha, troszczy się o swoje dziecko i podchodzi do problemu personalnie, są o wiele więcej warte od znalezionych przypadkowo w Internecie informacji.
Zobacz również
Do obejrzenia:
PS
Powstało mnóstwo świetnych reklam o byciu ojcem. Wybraliśmy kilka z nich, które sami kochamy najbardziej. Więcej przygotujemy na zbliżający się Dzień Ojca 😉 Tutaj coś do popłakania:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Dla większości z nas tata to najlepszy kumpel, pierwszy trener, wierny kibic, największy bohater:
Na szczególne wyróżnienie zasługuje tutaj zwłaszcza reklama soku Robinsons – nie sposób jej nie uwielbiać 😉
PS 3
Dove udowadnia, że potrafi mówić nie tylko o macierzyństwie. „Tacierzyństwo” wychodzi marce równie dobrze:
PS 4
Inny wątek pojawiający się w przytoczonej przez nas reklamie Gillette to dobre rady. Nie mogliśmy pominąć tutaj kultowej reklamy Dodge:
PS 5
Warta uwagi jest również urocza reklama Coca-Coli:
PS 6
Dear Kitten zapewne nikomu nie trzeba reklamować 😉
PS 7
I na koniec Dumb Ways to Die, które również można potraktować jako zbiór dobrych rad:
Znacie jeszcze jakieś reklamy w podobnym stylu? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!