Reklama dnia: O czym my właściwie rozmawiamy? O pożyciu seksualnym czy jeździe pociągiem? – zabawna reklama Virgin Trains

Reklama dnia: O czym my właściwie rozmawiamy? O pożyciu seksualnym czy jeździe pociągiem? – zabawna reklama Virgin Trains
Virgin Trains spytało kilka par o ich doświadczenia z jazdy pociągiem. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie konstrukcja reklam.
O autorze
0 min czytania 2016-10-26

Widz przez cały czas ma bowiem wrażenie, że pary opowiadają o… swoim pożyciu seksualnym.  

Kampania została zrobiona z humorem. Jej celem jest ukazanie przewagi podróżowania pociągiem nad innymi środkami lokomocji, jak samochód czy samolot.  

Zobaczcie, czy pomysł jest w Waszym odczuciu udany: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pisaliśmy już o temacie podróży w reklamie, ale w trochę innym kontekście. Przeczytajcie artykuł: Reklama dnia: Jak przenieść się do Irlandii, nie ruszając się z miejsca?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2 

Podróż jako metafora życia:


PS 3

Zobaczcie też klimatyczna reklamę Louis Vuitton: 

 Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!