Widz przez cały czas ma bowiem wrażenie, że pary opowiadają o… swoim pożyciu seksualnym.
Zobacz również
Kampania została zrobiona z humorem. Jej celem jest ukazanie przewagi podróżowania pociągiem nad innymi środkami lokomocji, jak samochód czy samolot.
Zobaczcie, czy pomysł jest w Waszym odczuciu udany:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pisaliśmy już o temacie podróży w reklamie, ale w trochę innym kontekście. Przeczytajcie artykuł: Reklama dnia: Jak przenieść się do Irlandii, nie ruszając się z miejsca?
PS 2
Podróż jako metafora życia:
PS 3
Zobaczcie też klimatyczna reklamę Louis Vuitton:
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!