Reklama dnia: O tym jak konewka staje się cennym trofeum, czyli Ikea pokazuje, co w życiu jest naprawdę ważne

Reklama dnia: O tym jak konewka staje się cennym trofeum, czyli Ikea pokazuje, co w życiu jest naprawdę ważne
Ile razy słyszałeś od starszych, że w życiu trzeba się cieszyć drobnymi rzeczami? Doceniać każdą chwilę? Że ważne są te momenty, które spędzamy z najbliższymi?
O autorze
1 min czytania 2016-04-25

Na takim przekazie oparta jest również nowa reklama Ikei. Trzeba przyznać, że Ikea potrafi w mistrzowski sposób opowiadać historie. Przedmioty, którymi otaczają się bohaterowie nabierają zupełnie innego wymiaru. Wszystko jest przesycone emocjami. Umazana farbą ściana staje się dziełem sztuki, konewka cennym trofeum, a podłoga wspaniałym tanecznym parkietem.

Przygotujcie chusteczki, bo możliwe, że uronicie łezkę:

PS 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na szczęście nie tylko Ikea wie, co to dobry storytelling. Obejrzyjcie koniecznie świetną reklamę Coca-Coli o byciu rodzicami: 

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W naszym zestawieniu nie mogliśmy pominąć reklamy Allegro, która niedawno skradła serce połowie Internetu. Tutaj sytuacja jest bardzo podobna do tej powyżej, tylko że tym razem chodzi o posiadanie zwierzaka 😉

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3

Historia związku namalowana na opakowaniach do gumy do żucia? Czemu nie, jeżeli jest to tak dobrze zrobione! 

PS 4

Na koniec kilka dobrych rad od starszych podanych w dość nietypowy sposób 😉

Mamy nadzieję, że Was wzruszyliśmy.

Znacie jeszcze jakieś reklamy w podobnym stylu? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!