Ojciec rodziny wychodzi z domu i po pięciu latach wraca jako… świetlik. Od tej pory jego najbliższym nigdy nie zabraknie światła.
Zobacz również
Niestety na końcu okazuje się, że od poświęcenia ojca lepsze są żarówki ledowe.
Zobaczcie sami, ale raczej nie starajcie się zrozumieć 😉
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W naszym cyklu pisaliśmy już o innej dość dziwnej reklamie jeszcze dziwniejszego produktu. Mamy na myśli kreację KFC skierowaną na rynek chiński. Więcej informacji znajdziecie pod linkiem >>
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Tutaj natomiast dowód na to, że niektórych reklam czy chińskich czy japońskich nie należy brać na logikę 😉
PS 3
Przy okazji polecamy Wam również artykuł Znani aktorzy na japońskim rynku – reklamy, których na pewno nie znacie
Znacie jakąś reklamę, którą powinniśmy uwzględnić w tym odcinku? Dajcie znać w komentarzach!
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!