Reklama dnia: Ojciec rodziny wychodzi z domu i staje się świetlikiem – japońska reklama, której raczej nie powinniście starać się zrozumieć

Reklama dnia: Ojciec rodziny wychodzi z domu i staje się świetlikiem – japońska reklama, której raczej nie powinniście starać się zrozumieć
Na samym początku widzimy zwyczajną japońską rodzinę, która spożywa posiłek. Nagle gaśnie światło i to staje się momentem zwrotnym całej historii.
O autorze
0 min czytania 2016-07-04

Ojciec rodziny wychodzi z domu i po pięciu latach wraca jako… świetlik. Od tej pory jego najbliższym nigdy nie zabraknie światła.  

Niestety na końcu okazuje się, że od poświęcenia ojca lepsze są żarówki ledowe. 

Zobaczcie sami, ale raczej nie starajcie się zrozumieć 😉 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS  

W naszym cyklu pisaliśmy już o innej dość dziwnej reklamie jeszcze dziwniejszego produktu. Mamy na myśli kreację KFC skierowaną na rynek chiński. Więcej informacji znajdziecie pod linkiem >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Tutaj natomiast dowód na to, że niektórych reklam czy chińskich czy japońskich nie należy brać na logikę 😉 




PS 3

Przy okazji polecamy Wam również artykuł Znani aktorzy na japońskim rynku – reklamy, których na pewno nie znacie

Znacie jakąś reklamę, którą powinniśmy uwzględnić w tym odcinku? Dajcie znać w komentarzach!

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!