Reklama dnia: Patrz w odpowiednim kierunku, czyli o tym jak łatwo nie zauważyć ofiary przemocy domowej

Reklama dnia: Patrz w odpowiednim kierunku, czyli o tym jak łatwo nie zauważyć ofiary przemocy domowej
"360 experience: Do not look the other way" - tytuł doskonale oddaje przewodnią myśl reklamy. Zobacz, dlaczego doświadczenie 360 jest tutaj tak bardzo istotne.
O autorze
1 min czytania 2016-05-09

Rodzinne dramaty rozgrywają się zazwyczaj za zamkniętymi drzwiami. Ofiary przemocy domowej nie opowiadają nikomu o swoim losie. Bardzo łatwo przeoczyć, że dzieje się z nimi coś złego. 

Na problem zwraca uwagę w swojej reklamie Дела семейные. Podążając wzrokiem za napisami, nie zauważamy, jak wygląda twarz kobiety siedzącej przy stole.

Zobaczcie sami:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Temat przemocy wobec kobiet był poruszany bardzo często. W swoim czasie dużą popularnością cieszyła się reklama w formie listu nienarodzonej jeszcze córki do swojego ojca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczególny nacisk na niepowtarzanie wzoru wyniesionego z domu przez kolejne pokolenie chłopców widać również w wielu innych reklamach:



PS 3

Raz rozpoczęta przemoc rzadko się zatrzymuje – tutaj zostało to świetnie pokazane przez postępujące zmiany w wyglądzie maltretowanej kobiety: 

PS 4

Czy zamówienie pizzy może być wołaniem o pomoc? Tak, pod warunkiem, że umie się uważnie słuchać. Obowiązkowo do obejrzenia:

PS 5

W reklamie przeciwko przemocy domowej wystąpiła Keira Knightley. 

PS 6

Faceci przeciwko bagatelizowaniu problemu w reklamie pod znaczącym tytułem No more.

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!