Pomysł jest bardzo prosty ale efektowny – dwulitrowa butelka Pepsi Light została zamieniona w dwukilogramowy ciężarek do ćwiczeń. Specjalne butelki trafiły do brazylijskich siłowni, fitness klubów i na baseny.
Zobacz również
PS
Coca-Cola również bawiła się pomysłami na oryginalne wykorzystanie butelek w swoich kampaniach. Poniżej znajdziecie dwa ciekawe przykłady. Polecamy zwłaszcza drugi – zobaczcie, na ile sposób możemy dać drugie życie pustym butelkom.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Ciekawą kampanię skierowaną do bywalców basenów przygotowało również swego czasu Sony. Wodoodporne słuchawki pojawiły się w maszynach vendingowych. Zapakowane były w butelki pełne wody.
PS 3
Tradycyjnie – poprzednie Reklamy dnia znajdziecie tutaj 🙂