Reklama dnia: Pepsi zamienia litry na kilogramy, a butelki w hantle

Reklama dnia: Pepsi zamienia litry na kilogramy, a butelki w hantle
Pepsi od lat walczy o klientów, którzy chcą być fit. Teraz pozbawiona kalorii Pepsi Light otrzymała nową butelkę przy okazji kampanii skierowanej do bywalców siłowni, fitness klubów i basenów.
O autorze
0 min czytania 2016-03-18

Pomysł jest bardzo prosty ale efektowny – dwulitrowa butelka Pepsi Light została zamieniona w dwukilogramowy ciężarek do ćwiczeń. Specjalne butelki trafiły do brazylijskich siłowni, fitness klubów i na baseny.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Coca-Cola również bawiła się pomysłami na oryginalne wykorzystanie butelek w swoich kampaniach. Poniżej znajdziecie dwa ciekawe przykłady. Polecamy zwłaszcza drugi – zobaczcie, na ile sposób możemy dać drugie życie pustym butelkom.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ciekawą kampanię skierowaną do bywalców basenów przygotowało również swego czasu Sony. Wodoodporne słuchawki pojawiły się w maszynach vendingowych. Zapakowane były w butelki pełne wody.

PS 3

Tradycyjnie – poprzednie Reklamy dnia znajdziecie tutaj 🙂