Reklama dnia: social media postrachem parkujących na miejscach dla niepełnosprawnych

Reklama dnia: social media postrachem parkujących na miejscach dla niepełnosprawnych
Fałszywa kamera na fałszywych niepełnosprawnych - to pomysł na akcję, jaką zrealizowała w Peru Toyota.
O autorze
1 min czytania 2016-06-20

Znacie te osoby, które bez wahania zajmują miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych, chociaż nie mają do tego żadnego prawa? To prawdziwa plaga. Na całym świecie. Także w Limie – stolicy Peru. 

Na prosty i genialny pomysł, jak rozwiązać ten problem wpadła Toyota. Wystarczyła atrapa kamery z migającą diodą i naklejka mówiąca o tym, że zdjęcie każdej osoby, która zajmie takie miejsce, a nie ma do tego uprawnień zostanie udostępnione w mediach społecznościowych.

Czy to podziałało? Jeszcze jak 🙂 Przekonajcie się sami!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W Rosji natomiast w podobnej kampanii wykorzystano bardzo efektownie hologramy. Jeśli jeszcze nie widzieliście, zobaczcie obowiązkowo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Osoby z niepełnosprawnością w roli strażaków? Polecamy przewrotną kampanię Fundacji Integracja i agencji Walk Digital.

PS 3

Stresowałby Cię kierowca taksówki z piwem w ręku? Coś takiego spotkało niedawno mieszkańców Nowego Jorku. Jak się okazało była to kampania dotycząca bezpieczeństwa na drodze. Ale co ciekawe – tak naprawdę jej główne przesłanie wcale nie dotyczyło jazdy pod wpływem alkoholu… Brzmi zaskakująco? Zobaczcie sami.

PS 4

Poprzednie odcinki Reklamy dnia znajdziecie tutaj!