Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Reklama dnia: Survival Billboard – 24 godziny męczarni dla 8 śmiałków

Reklama dnia: Survival Billboard – 24 godziny męczarni dla 8 śmiałków
Xbox w dość specyficzny sposób postanowił świętować powstanie gry „Rise of the Tomb Raider".
O autorze
0 min czytania 2016-06-14

W Wielkiej Brytanii wśród rzeszy fanów Lary Croft wybrano ośmiu śmiałków, którzy utworzyli „Survival Billboard” – żywy billboard, który przez kolejne 24 godziny wystawiał na próbę ich fizyczną wytrwałość. 

Odważna ósemka była poddawana najróżniejszym warunkom atmosferycznym, takim jak deszcz, burza śnieżna, skwar – o ich wyborze oraz kolejności decydowali widzowie poprzez głosowanie. 

Zobaczcie: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

PlayStation również ma swoje sposoby, żeby sprawdzić granice wytrzymałości graczy:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Toyota także ma ciekawe pomysły: 

PS 3

Co człowiek jest w stanie zrobić, żeby dostać darmową kurtkę?

PS 4

Tutaj przykład innego „żywego” billboardu:

PS 5

I na koniec coś z wykorzystaniem video 360:

Znacie jeszcze jakieś reklamy w podobnym stylu? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!