Narodowe Centrum Kultury prezentuje kolejną odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Najnowszy spot nosi tytyuł „Lekcja języka współczesnego”.
Zobacz również
Przypomnijmy sobie również poprzednie odsłony tej kampanii.
Tutaj znajdziecie więcej spotów z kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Znaki diakrytyczne, które są jedną z najbardziej charakterystycznych cech naszego języka, są zagrożone. Polacy używają ich coraz rzadziej. Z tego powodu powstała kampania „Język polski jest ą-ę” pod patronatem Rady Języka Polskiego.
O ĄĘ rapował również Łona.
PS 2
W 2012 roku oku Ministerstwo Środowiska rozpoczęło kampanię „Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie” na temat oszczędzania energii. Resort wsparły trzy spoty z udziałem profesorów Jerzego Bralczyka i Zbigniewa Lew-Starowicza.
PS 3
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!