Najbardziej interesującego człowieka na świecie grał Jonathan Goldsmith. W tym roku, co stało się nie lada wydarzeniem, marka postanowiła zmienić twarz bohatera. Postać gra obecnie Augustin Legrand. Wiadomość o tym pojawiła się nawet w Good Morning America.
Zobacz również
A oto reklama, wokół której tyle szumu:
PS
Dla przypomnienia poprzednie spoty kampanii:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Heineken również ma bohatera, który potrafi się odnaleźć w każdej sytuacji:
PS 3
Jeff Bridges także umie opowiadać niesamowite historie 😉
PS 4
I na koniec mężczyzna, którego każda z pań chciałaby znaleźć pod swoim prysznicem – prosto od Old Spice:
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!