Chcąc wejść na rynek w Izraelu, Burger King wymyślił nietypową promocję. W zamian za resztki jedzenia rozdawał darmowe burgery. Był tylko jeden warunek – resztki musiały być wystarczająco okropne w smaku.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
W wyniku akcji nowy punkt Burger Kinga w tygodniu otwarcia odwiedziło ponad 8 tysięcy osób. Ponad 2 tysiące z nich „przehandlowało” swój lunch na darmowego burgera.
Zobaczcie sami:
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
To nie pierwsza akcja Burger Kinga, która może budzić kontrowersje. Za sprawą marki nastąpiła już fala wyrzucania osób ze znajomych za darmowego burgera…
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Na uwagę zasługują również akcje Burger Kinga powstałe w wyniku rywalizacji z McDonald’s, jak przyjmowanie kuponów konkurenta w styczniu i lutym 2015 roku:
Więcej na temat potyczek między markami pisaliśmy w innym odcinku naszego cyklu. Zobacz tutaj>>
PS 3
Nie zapomnijcie obejrzeć również cieszących się sławą seksistowskich, kontrowersyjnych reklam Carl’s Jr.
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!