Tym razem serfujemy po pięknych australijskich wodach. Nie tylko widoki zachwycają. W pewnym momencie znajdujemy się wewnątrz olbrzymiej fali.
Zobacz również
Na brzegu czeka na nas orzeźwienie – Coors Light we własnej „osobie”. Hasło reklamy to „We all have mountains to climb; what’s yours?”.
Zobaczcie:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Inna reklama Coors Light w technologii 360°:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Technologia 360° jest coraz częściej wykorzystywana w reklamie. Skorzystały z niej np. takie marki motoryzacyjne, jak BMW czy Honda:
PS 3
A może tak wirtualny mecz z Nike?
PS 4
Video 360° to doskonałe narzędzie, żeby pokazać turystom piękno danego miejsca, tak właśnie zrobiły hiszpańskie linie lotnicze Cebu Pacific Air:
PS 5
Na koniec próbka 360° w wykonaniu McDonald’s, Tymbarku i Coca-Coli:
A więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj. Zobaczcie koniecznie!