Reklama dnia: wirtualna rzeczywistość z… pudełka Happy Meal

Reklama dnia: wirtualna rzeczywistość z… pudełka Happy Meal
Mamy dla Was kolejny zwariowany pomysł prosto ze Szwecji. Żeby uczcić 30-letnią obecność w Szwecji zestawów Happy Meal McDonald's Sweden wraz z DDB Stockholm przygotowali specjalną edycję ikonicznego pudełka, które można szybko przemienić w... gogle do oglądania wirtualnej rzeczywistości.
O autorze
0 min czytania 2016-03-07

Przed Wami Happy Goggles.

Jak podaje Adweek przygotowano 3 500 takich zestawów i będą one dostępne do wyczerpania zapasów. Jak na razie tylko w Szwecji. McDonald’s zapowiada jednak, że jeśli akcja zakończy się sukcesem, Happy Goggles mogą trafić do innych krajów.

Więcej informacji o projekcie znajdziecie tutaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

McDonald’s to nie jedyna firma, która postanowiła kreatywnie poszaleć ze swoim klasycznym opakowaniem. Swego czasu Pizza Hut postanowiła przemienić karton na pizzę w… projektor!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A tutaj znajdziesz reklamy dnia z zeszłego tygodnia. Warto kliknąć! 🙂