Reklama dnia: „Wołyń” nie powinien dzielić – kampania wokół najnowszego filmu Wojciecha Smarzowskiego

Reklama dnia: „Wołyń” nie powinien dzielić – kampania wokół najnowszego filmu Wojciecha Smarzowskiego
7 października do kin wchodzi nowy film Wojciecha Smarzowskiego „Wołyń”. Tematyka, jak zazwyczaj u tego reżysera, budzi emocje i kontrowersje. Sam Smarzowski podkreśla jednak, że jego dzieło ma nie być murem, ale mostem do wzajemnego pojednania.
O autorze
0 min czytania 2016-09-20

Aby podkreślić to przesłanie, powstał bardzo ciekawy spot. Kilku parom polsko-ukraińskim pokazano film jeszcze przed premierą i zapytano ich, jakie mają po nim odczucia. Dobranie takiej grupy odbiorców wydaje się strzałem w dziesiątkę.

Zobaczcie sami:

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pisaliśmy już w naszym cyklu o innej reklamie, która świetnie leczy z uprzedzeń w stosunku do innych narodowości. Cały tekst znajdziecie pod linkiem: Jak dużo masz wspólnego z innymi narodowościami? – eksperyment momondo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na koniec kampania, która najlepiej uzmysławia, że wszyscy w gruncie rzeczy nie różnimy się od siebie:

 A więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj. Zobaczcie koniecznie!