Reklama drukowana – przegląd kreacji

Reklama drukowana – przegląd kreacji
Ilekroć jesteśmy online, można odnieść wrażenie, że reklama drukowana jest przestarzała, trochę antyczna. Jednak nie ma nic bardziej mylnego. Forma ta ma się dobrze i nadal potrafi zaskoczyć.
O autorze
0 min czytania 2015-06-18

W dobie m.in. virali i reklamy internetowej ciężko jest się przebić z przekazem w tradycyjnych, drukowanych reklamach. Formy takie jak broszury, katalogi, ulotki, plakaty, reklamy prasowe czy billboardy łatwiej zwrócą uwagę odbiorcy, jeśli są ciekawie, chwytliwe i wyróżniają się kreacją. Niestety dużo reklam nie jest wystarczająco dobrych, by przyciągnąć i zainteresować, nie mówiąc już o nakłonieniu do zastanowienia się np. nad jakimś problemem społecznym.

Reklama, żeby miała sens, musi działać na odbiorcę. Przedstawiamy kreacje, które są inne, wyróżniają się nie tylko kreatywnością czy żartem twórców, ale także tym, że poruszają istotne problemy społeczne oraz środowiskowe.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się