„Siła żywiołów siłą spokoju” to hasło i motyw przewodni konkursu. Przed artystami stoi zadanie zinterpretowania tego hasła i zaproponowania projektu. Poza tym – pełna dowolność.
Zwycięzca zostanie wybrany przez jury konkursowe. Na uczestników czekają też nagrody dodatkowe – przyznane w głosowaniu internautów oraz w głosowaniu pracowników włocławskiej fabryki. W sumie Geberit przygotował nagrody o łącznej wartości 22 000 zł.
Zobacz również
Na fanpage’u Geberit na Facebooku działa już aplikacja, przez którą można zgłaszać swoje prace. Tam też można poznać szczegóły konkursu.
PS
To nie pierwszy raz, gdy firma postanawia zostać mecenasem sztuki. Ostatnio sławnym przykładem był mural Serce Adama, który ozdobił ścianę Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po street art sięgają także instytucje, po których nikt by się tego nie spodziewał – jak nowozelandzka policja przy okazji kampanii „You Can Do Something Extraordinary”.