Reklama może być sztuką – konkurs Geberit na mural we Włocławku

To prezent dla mieszkańców Włocławka i pracowników Geberit – szwajcarska firma postanowiła ozdobić miasto i własną fabrykę we Włocławku muralem. Z okazji 20-lecia pracy fabryki organizuje konkurs na projekt muralu.
O autorze
1 min czytania 2017-07-20

„Siła żywiołów siłą spokoju” to hasło i motyw przewodni konkursu. Przed artystami stoi zadanie zinterpretowania tego hasła i zaproponowania projektu. Poza tym – pełna dowolność.

Zwycięzca zostanie wybrany przez jury konkursowe. Na uczestników czekają też nagrody dodatkowe – przyznane w głosowaniu internautów oraz w głosowaniu pracowników włocławskiej fabryki. W sumie Geberit przygotował nagrody o łącznej wartości 22 000 zł.

Na fanpage’u Geberit na Facebooku działa już aplikacja, przez którą można zgłaszać swoje prace. Tam też można poznać szczegóły konkursu.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwszy raz, gdy firma postanawia zostać mecenasem sztuki. Ostatnio sławnym przykładem był mural Serce Adama, który ozdobił ścianę Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po street art sięgają także instytucje, po których nikt by się tego nie spodziewał – jak nowozelandzka policja przy okazji kampanii „You Can Do Something Extraordinary”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się